Niektórzy sadownicy wciąż uważają, że mogą sprzedać "wszystko"

Data publikacji:
29-08-2016

Data publikacji:

29-08-2016

– Można wejść na rynek bez integracji tylko trzeba ograniczyć ten rynek. Pojedyncza grupa nie opanuje całościowo Chin, a jedynie może dostarczać produkt do jednego dystrybutora czy miasta. Kluczową kwestią pozostaje jakość i to nie produkcja tej jakości a percepcja, czyli brak zewnętrznej osoby, która oceni produkt na konkretny rynek – mówił Michał Lachowicz, prezes konsorcjum Appolonia i szef Grupy La-Sad, podczas debaty na konferencji szkoleniowej "Eksport jabłek do Chińskiej Republiki Ludowej".

 

Więcej sadyogrody.pl:

http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/szef_appolonii_niektorzy_sadownicy_wciaz_uwazaja_ze_moga_sprzedac_wszystko,6745.html