Oferowanie coraz tańszych owoców nie ma sensu

Data publikacji:
13-11-2015

Data publikacji:

13-11-2015

-Próby zdobywania nowych rynków poprzez oferowanie coraz tańszych owoców nie mają sensu. Marketing, podejście do klienta i siatka sprzedaży to podstawy nowoczesnego biznesu w branży sprzedaży owoców. Trzeba myśleć długoterminowo, a nie liczyć na transakcje spotowe i niepewnych partnerów, z jakimi wielu sadowników i grup miało ostatnio do czynienia - mówi Michał Lachowicz, prezes konsorcjum grup producenckiej Appolonia oraz szef grupy La-Sad

więcej:

http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/szef_appolonii_oferowanie_coraz_tanszych_owocow_nie_ma_sensu,3521.html

lub

http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomosci/zmiana-modelu-sprzedazy-jablek-oferowanie-coraz-tanszych-owocow-nie-ma-sensu,121769.html