WorldFood Poland - Virtual Expo

Data publikacji:
23-04-2021

Tegoroczna edycja targów WorldFood Poland była wyjątkowa  – pierwszy raz w nowej wirtualnej formule. W wydarzeniu przez 3 dni targowe (20-22 kwietnia 2021r.) wzięło udział 158 wystawców z 22 krajów oraz 2 166 zalogowanych użytkowników reprezentujących głównie handel hurtowy i detaliczny, produkcję spożywczą oraz gastronomię!

KZGPOiW objął wydarzenie Patronatem Instytucjonalnym.

Pandemia, która ograniczyła możliwości w wielu dziedzinach gospodarki, nie zniechęciła organizatorów targów WorldFood Poland do stworzenia wirtualnej przestrzeni targowej, umożliwiającej potencjalne interakcje targowe w formie online. Organizatorzy targów wyszli naprzeciw potrzebom przemysłu spożywczego i podjęli się inicjatywy stworzenia alternatywnej formy komunikacji biznesowej dla branży spożywczej w formie wirtualnego wydarzenia, co zostało docenione przez przedstawicieli sektora spożywczego. Platforma została stworzona specjalnie na potrzeby targów WorldFood Poland i odwzorowywała wszystkie możliwe interakcje targowe w modelu wirtualnym, dając możliwość spotkania się całej społeczności związanej z branżą spożywczą w jednym miejscu i czasie.

Strefa EXPO i networking

W strefie EXPO  158 Wystawców z 22 krajów: Polska, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Francja, Węgry, Włochy, Japonia, Łotwa, Malezja, Niemcy, Norwegia,  Peru, Korea Południowa, Sri Lanka, Szwajcaria, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Ukraina, USA, Wielka Brytania, prezentowało swoje produkty i usługi na wirtualnych stoiskach.

Spotkania biznesowe cieszyły się ogromną popularnością. W ciągu 3 dni:

13 734 wiadomości tekstowe zostały wysłane;

2 547 połączeń  audio oraz 1 836 połączeń audiowizualnych zostało nawiązanych;

– sumaryczny czas spotkań video wyniósł 12 120 minut, co stanowi ponad 200 godzin!

Strefa konferencji

Wśród prelegentów można było usłyszeć przedstawicieli rządu i instytucji, ekspertów i przedsiębiorców oraz reprezentantów mediów, których wystąpienia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, ponad 1,5 tys. odbiorców wzięło udział w targowych konferencjach, wszystko to w specjalnie dla tego celu stworzonej Strefie Konferencji. Każdy dzień targów podzielony był na bloki tematyczne związane z aktualnymi zagadnieniami oraz wyzwaniami branży spożywczej.

Podziękowania

Szczególne podziękowania organizatorzy targów kierują do wszystkich partnerów: instytucjonalnych, merytorycznych oraz medialnych, którzy brali udział w przygotowywaniu oraz promowaniu wydarzenia oraz do wszystkich uczestników wirtualnego wydarzenia, którzy zdecydowali się wziąć udział w tym innowacyjnym wydarzeniu aktywnie poszukując  alternatywnych rozwiązań i sposobów na kontakty biznesowe w tym trudnym dla biznesu czasie.

Już teraz Organizatorzy zapraszają na kolejną edycję targów w dniach 5-7 kwietnia 2022 roku!

 

WIĘCEJ: http://www.worldfood.pl