Kampania „Czas na polskie Superowoce!” laureatem nagrody ZŁOTA INNOWACJA FMCG 2022

Data publikacji:
26-10-2022

W dniu 25 października w Teatrze Kamienica odbyła się finałowa Gala konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022. Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw za promocję polskich superowoców został wyróżniony specjalną Nagrodą Kolegium Redakcyjnego Złota Innowacja FMCG 2022.

"Złote Innowacje FMCG & Retail" to największy, cykliczny konkurs konsumenci na rynku polskim, wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Złotą Innowacją uhonorowano 60 produktów i usług, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania.

Jak zawsze głosować można było na produkty podzielone na 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Decyzją konsumentów – Złotą Innowacją uhonorowano 32 produkty bądź linie, które uzyskały najwięcej głosów. W każdej z kategorii drugie i trzecie miejsce zostały nagrodzone wyróżnieniami. Zobacz -> pełna lista laureatów.

Organizatorem konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail jest firma Fischer Trading Group Spółka z o.o. – wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika „Hurt & Detal”.

Partnerami strategicznymi wydarzenia były firmy S.I.G., Modern Expo Group oraz BNP Paribas Bank Polska. Partnerami Wydarzenia byli także: FM Logistic, firma MAGO oraz Stowarzyszenie Polska Wódka PVA.

FOTORELACJA

Źródło: wiadomoscirolnicze.pl, hurtidetal.pl