Ruszamy z promocją markowych jabłek w Polsce

Data publikacji:
07-11-2016

Data publikacji:

07-11-2016

- Decyzja o procesie budowy marki – od "no name’"do produktu brandowego była podyktowana oczekiwaniami rynku i na dzień dzisiejszy cały proces wciąż trwa. Wprowadzane są nowe pomysły i działania po to, aby dopasować produkt do zmieniających się wymagań rynku – mówi Michał Lachowicz, prezes konsorcjum Appolonia i szef grupy La-Sad.

 

Konsorcjum wprowadza na rynek markę jabłek - Appolonia.

 

- Wciąż trwają negocjacje z kilkoma sieciami handlowymi odnośnie wejścia produktu brandowego na polski rynek. W przeciwieństwie do normalnego rozwoju brandu, zrobiliśmy najpierw brand eksportowy, który przyjął się na rynkach światowych  – zaznacza prezes Appolonii.

 

- Polacy również powinni dostać wysokiej jakości jabłko, więc wróciliśmy z pomysłem na rynek krajowy. Od tego sezonu zaczynamy oferować brandowy produkt Appolonia – dodaje Michał Lachowicz.

 

WIĘCEJ: http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/prezes_appolonii_ruszamy_z_promocja_markowych_jablek_w_polsce_video,7491.html

 

źródło: sadyogrody.pl