Ruszamy z promocją markowych jabłek w Polsce
Data publikacji:
07-11-2016
Data publikacji:
07-11-2016
- Decyzja o procesie budowy marki – od "no name’"do produktu brandowego była podyktowana oczekiwaniami rynku i na dzień dzisiejszy cały proces wciąż trwa. Wprowadzane są nowe pomysły i działania po to, aby dopasować produkt do zmieniających się wymagań rynku – mówi Michał Lachowicz, prezes konsorcjum Appolonia i szef grupy La-Sad.
Konsorcjum wprowadza na rynek markę jabłek - Appolonia.
- Wciąż trwają negocjacje z kilkoma sieciami handlowymi odnośnie wejścia produktu brandowego na polski rynek. W przeciwieństwie do normalnego rozwoju brandu, zrobiliśmy najpierw brand eksportowy, który przyjął się na rynkach światowych – zaznacza prezes Appolonii.
- Polacy również powinni dostać wysokiej jakości jabłko, więc wróciliśmy z pomysłem na rynek krajowy. Od tego sezonu zaczynamy oferować brandowy produkt Appolonia – dodaje Michał Lachowicz.
źródło: sadyogrody.pl