Każdy ma swoją wizję sprzedaży jabłek
Data publikacji:
13-12-2016
Data publikacji:
13-12-2016
Perspektywy sprzedaży jabłek w nowym sezonie jak zwykle są bardzo dobre, jednak zobaczymy jaki będzie efekt ostateczny. Sam jestem sadownikiem i chciałbym, żeby ceny były wysokie, ale finalnie pokaże nam to sezon – mówi Michał Lachowicz, prezes konsorcjum Appolonia, szef grupy La-Sad.
- Możemy przypomnieć sobie zeszły sezon, kiedy do grudnia włącznie ceny rosły po czym spadły do poziomu opłacalności - a nawet nie – i utrzymywały się - dodał.
Jak mówi, każdy ma swoją wizję sprzedaży jabłek. - Niestety nie mamy ogólnopolskiej, wspólnej sprzedaży, która by unormowała sprzedaż jabłek. Każdy decyduje własną komorą, własnym jabłkiem. W tym momencie są tacy, którzy decydują się na wróbla w garści, jednak są też tacy, którzy czekają na gołębia na dachu. Nie wiem, którzy robią lepiej, w każdym razie wróbel w garści jest już w garści – więc są też tacy, którzy korzystają z perspektywy sprzedaży teraz - podsumował.
Źródło: sadyogrody.pl