Każdy ma swoją wizję sprzedaży jabłek

Data publikacji:
13-12-2016

Data publikacji:

13-12-2016

Perspektywy sprzedaży jabłek w nowym sezonie jak zwykle są bardzo dobre, jednak zobaczymy jaki będzie efekt ostateczny. Sam jestem sadownikiem i chciałbym, żeby ceny były wysokie, ale finalnie pokaże nam to sezon – mówi Michał Lachowicz, prezes konsorcjum Appolonia, szef grupy La-Sad.

 

- Możemy przypomnieć sobie zeszły sezon, kiedy do grudnia włącznie ceny rosły po czym spadły do poziomu opłacalności - a nawet nie – i utrzymywały się - dodał. 

 

Jak mówi, każdy ma swoją wizję sprzedaży jabłek. - Niestety nie mamy ogólnopolskiej, wspólnej sprzedaży, która by unormowała sprzedaż jabłek. Każdy decyduje własną komorą, własnym jabłkiem. W tym momencie są tacy, którzy decydują się na wróbla w garści, jednak są też tacy, którzy czekają na gołębia na dachu. Nie wiem, którzy robią lepiej, w każdym razie wróbel w garści jest już w garści – więc są też tacy, którzy korzystają z perspektywy sprzedaży teraz - podsumował.

 

Źródło: sadyogrody.pl 

http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/prezes_appolonii_kazdy_ma_swoja_wizje_sprzedazy_jablek_wideo,7984.html