Międzynarodowe Targi Owoców i Warzyw FRUIT ATTRACTION 2020

Data publikacji:
03-11-2020

W dnia 1-31 października br. odbyla się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Owoców i Warzyw FRUIT ATTRACTION. W związku z obecną sytuacją związaną z COVID 19 Komitet Organizacyjny Targów postanowił zmienić  formułę Targów Fruit Attraction 2020. Dwunasta edycja Targów odbyła się wyłącznie online, za pośrednictwem innowacyjnej, inteligentnej platformy Fruit Attraction LIVEConnect.

Fruit Attraction LIVEConnect to system sztucznej inteligencji zaprojektowany do generowania tysięcy trafień i zwiększania świadomości marki dla firm i ich produktów. Dzięki tysiącom kupujących i handlowców z ponad 160 krajów stał się największą profesjonalną siecią na świecie specjalizującą się w sektorze owoców i warzyw. System posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności do tworzenia możliwości sprzedażowych oraz pomaga nakreślić nowe trendy i rozwój w 2020 roku. Platforma umożliwia również prowadzenie wideorozmów, prowadzenie rozmów, prezentowanie sesji itp.

Ceremonii otwarcia przewodniczył (od lewej) dyrektor generalny IFEMA Eduardo López-Puertas, hiszpański Minister Rolnictwa, Rybołówstwa i Żywności Luis Planas oraz prezes FEPEX Jorge Brotons.

Platforma Fruit Attraction LIVEConnect była aktywna przez cały październik, a poza częścią komercyjną i generowaniem wielu kontaktów między wystawcami i odwiedzającymi, którzy musieli się wcześniej zarejestrować na platformie, wydarzenie obejmowało wiele webinariów, debat i sesji interesujących dla sektora.

Od 1 do 31 października utworzyła się społeczność licząca prawie 7 000, nawiązano ponad 15 250 kontaktów, wymieniono 40 814 wiadomości, przeprowadzono ponad 500 spotkań przy użyciu platformy, a także 186 rozmów wideo. Ponadto w październiku na liście wystawców, złożonej z 433 firm oraz 26 354 uczestników „Sieci społecznościowej”, odnotowano 41 235 kliknięć (19 930 w Programie Konferencji i 17 492 w dziale Siła i Personel Wystawców).

Podczas pierwszej edycji FRUIT ATTRACTION LIVEConnect zorganizowano wiele konferencji technicznych z 228 sesjami z udziałem 177 prelegentów. Ponad 1900 użytkowników zarejestrowało się w panelach dyskusyjnych i prezentacjach podczas tych konferencji, m.in.:

  • World Fresh Forum (Chiny, Japonia, Stany Zjednoczone, Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie);

  • Kongres Biofruit;

  • Przyciąganie biotechnologiczne: potencjał agrobiologii dla nowego rolnictwa;

  • Szczyt logistyczny świeżej żywności;

  • Konkurencja z krajów trzecich w Wielkiej Brytanii w przypadku brexitu bez porozumienia;

  • Kwiaty cięte i rośliny ozdobne. Efekty Covid-19 i obecna perspektywa;

  • Forum Kobiet (które nagrodziło i powitało dwie kobiety w Fruit Attraction: Rocío Medina, prezes Grupo Medina i Ana Hernández, szef działu badań, rozwoju i innowacji w dziale produkcji Grupy Paloma.)

Fruit Attraction LIVEConnect daje użytkownikom możliwość dowiedzenia się więcej o 160 produktach i usługach ogrodniczych uczestniczących w Innovation Hub oraz o 20 finalistach Innovation Hub Awards. Nagrody są podzielone na dwie kategorie: Fresh Produce i F&V Industry, sekcja, która uzyskała już 5371 kliknięć. Użytkownicy platformy mogą również obserwować kandydatów prezentujących swoje zwycięskie produkty: unikalny rodzaj brokułów (produkt REDI firmy BEJO IBERICA), zwycięzca kategorii Fresh Produce oraz projekt Hybrid Footprint Certification (H3) firmy AGROCOLOR, zwycięzca w swojej kategorii - Przemysł spożywczy.

W świetle sukcesu i ożywionej działalności na platformie Fruit Attraction LIVEConnect w pierwszym miesiącu jej działania, organizacja zdecydowała, że FRUIT ATTRACTION LIVEConnect pozostanie aktywny i dostępny dla największej na świecie społeczności zawodowej i sieci społecznościowej specjalizującej się w sektorze owoców i warzyw przez cały listopad i grudzień. Po początkowej fazie będzie ona stale otwarta, zapewniając międzynarodowemu sektorowi owoców i warzyw całoroczne źródło informacji i relacji biznesowych, z możliwością nawiązywania kontaktów i ukierunkowaną treścią. To rozszerzenie będzie bezpłatne dla zarejestrowanych uczestników i da społeczności dużo więcej możliwości nawiązywania kontaktów i cieszenia się licznymi konferencjami. Przez następne dwa miesiące społeczność będzie mogła nadal wyszukiwać potencjalnych klientów, nawiązywać kontakty, organizować spotkania, rozmowy wideo i kontynuować pracę z nowymi kontaktami.

Organizatorzy mają misję skonsolidowania swoich strategii rewitalizacji, aby wzmocnić ilościowe i jakościowe aspekty członków społeczności, zwiększyć zasięg międzynarodowy, zachęcić do nauki i przeanalizować wyniki ankiet, aby zaoferować całej branży doskonałą cyfrową globalną platformę sieciową specjalizującą się w sektorze owoców i warzyw.

Jak zaznaczył dyrektor Fruit Attraction, Raúl Calleja: „Fruit Attraction to instrument służący komercyjnej rewitalizacji międzynarodowego sektora owoców i warzyw, musimy być w stanie wspierać i wnosić wkład w ten proces hybrydyzacji sprzedaży poprzez dostarczanie narzędzi ułatwiających transformację relacji. Robimy to, włączając kontakty, treści, produkty, firmy i wiele więcej na jednej platformie. Naturalnie istnieją pewne niezastąpione zalety kontaktów twarzą w twarz, ale Fruit Attraction LIVEConnect wzmacnia je i uzupełnia o funkcjonalności, których brakuje podczas spotkań osobistych. Interakcje bezpośrednie i zdalne to nie to samo, ale mogą się wzajemnie uzupełniać, wzmacniać i wzmacniać. Każdy użytkownik musi mieć możliwość pełnego wykorzystania tej nowej platformy ”.

Serdecznie zachęcamy do rejestracji na platformie Fruit Attraction LIVEConnect.

WIĘCEJ: https://www.ifema.es/en/fruit-attraction