Kampania promocyjne Polska smakuje
Data publikacji:
16-03-2017
Data publikacji:
16-03-2017
Trwają intensywne prace przygotowawcze do kampanii. 14 i 15 lutego powstawały sceny do filmu, który będzie stanowił główną jej oś.
Przygotowywana jest strona internetowa każda grupa produktów, a więc również owoce i warzywa, będzie miała swoją zakładkę na stronie internetowej. Będzie to możliwość pokazania szerokiego spektrum wysokiej jakości polskich produktów świeżych i przetworzonych oraz poinformowania konsumentów o ich walorach.
Działania naszej kampanii będą prowadzone w internecie w okresie przedświątecznym. Kampania skierowana jest do polskich konsumentów i ma zachęcić ich do kupowania wysokiej jakości polskich produktów. Działania są realizowane przez wybraną agencję PR.
Zadanie finansowane jest ze środków wszystkich dziewięciu funduszy promocji. Wykonawcą jest Konsorcjum w składzie: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, jako Lider Konsorcjum, Konsorcjanci: Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej.
Kampania zapoczątkowuje cykl działań MRiRW oraz ARR w zakresie promocji polskich produktów spożywczych wysokiej jakości, które będą realizowane pod hasłem „Polska smakuje”.