Polacy chcą się promować! Wystawcy na targach Fruit Attraction w Madrycie
Data publikacji:
30-10-2017
Data publikacji:
30-10-2017
Wrażenia po targach Fruit Attraction w Madrycie są dobre, zainteresowanie naszą ofertą jest duże. Co roku są nowi odbiorcy, powoli umacniamy się na tym rynku ale nie tylko na tym. Na targach jest wielu kupców z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu. Z nimi też nawiązywane są kontakty handlowe – mówi Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Dodaje, że wystawcy są zadowoleni. - Mówią, że do Berlina jedzie się spotkać ze starymi odbiorcami, a do Madrytu nawiązywać nowe kontakty – przyznaje.
Polscy wystawcy już po raz kolejny prezentują się na madryckich targach. Jednak w mediach powstało pewne przekłamanie. - To Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw po raz czwarty jest organizatorem polskiego stoiska narodowego na targach Fruit Attraction w Madrycie a nie jego partnerem. Udział w targach jest dofinansowywany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a dofinansowywanie pozyskuje Związek - tłumaczy Witold Boguta.
- Udział w targach organizujemy przy aktywnej pomocy (również w niewielkiej kwocie pomocy finansowej) WPHI (Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji). Ambasada wspólnie z WPHI organizuje Festiwal Polskiego Jabłka, na który my jesteśmy zapraszani i to jest ich impreza - mówi.
Prezes KZGPOiW mówi, że Związek ma dofinansowanie udziału w dwóch kolejnych edycjach targów, jednak w przyszłym roku planowane jest zintensyfikowanie kontaktów z Hiszpanią poprzez udział w targach Alimentaria w Barcelonie. - Planujemy także zorganizowanie przy współpracy z WPHI misji handlowej do Madrytu - spotkania z hiszpańskimi sieciami - dodaje.
FOTORELACJA w linku poniżej.
Źródło: sadyogrody.pl