Polscy konsumenci przedkładają polskie owoce nad importowane

Data publikacji:
31-01-2017

Data publikacji:

31-01-2017

- Polish Berry Cooperative, którego członkiem są Polskie Jagody, współpracuje od lat z siecią Auchan, w tym również Simply Marketami. Dla nas najważniejszym kryterium wyboru sieci jest zachowanie łańcucha chłodniczego – tak aby borówki, które zgodnie ze standardem „30 minut” schładzamy na plantacjach w ciągu pół godziny od zebrania, utrzymały najwyższą jakość - mówi Dominika Kozarzewska, prezes Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o.

 

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy – wspólnie udało się wprowadzić do sprzedaży na polskim rynku nowe produkty „borówki XXL” i „borówki koktajlowe" - zapewnia Dominika Kozarzewska.

 

PBC planuje sprzedaż borówek pod wprowadzoną w zeszłym roku marką „Berry Good” w kolejnych sieciach.

- Moim zdaniem polscy konsumenci są bardzo świadomi i przedkładają polskie owoce nad produkty importowane, które są często transportowane na duże odległości. Ludzie chcą kupować owoce wtedy, gdy jest na nie sezon w Polsce, również ze względu na doskonałą renomę polskiej żywności - dodaje prezes Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o.

 

Polska jest drugim producentem borówki w Europie. Pod względem areału to ponad 7000 ha. Mamy 40 lat doświadczeń i dwa pokolenia plantatorów. Rolę integratora pełni Polish Berry Cooperative - inicjatywa, którą tworzą już trzy wiodące grupy producentów borówki: BerryGroup, Elliot oraz Polskie Jagody. 

 

Źródło: sadyogrody.pl

http://www.sadyogrody.pl/handel_i_dystrybucja/106/polskie_jagody_polscy_konsumenci_przedkladaja_polskie_owoce_nad_importowane,8568.html