Kampania promocyjna Polska Smakuje była wielkim krokiem na przód, w kontekście wcześniejszych projektów realizowanych w ramach Funduszy Promocji. „Polska smakuje” to pierwsza taka kampania, która połączyła wszystkie dziewięć Funduszy Promocji: Mleka, Mięsa Wieprzowego, Mięsa Wołowego, Mięsa Końskiego, Mięsa Owczego, Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, Owoców i Warzyw, Mięsa Drobiowego, Ryb. Tym działaniem uświadomiliśmy, że w grupie siła. Chcieliśmy pokazać konsumentom, że powinni nie tylko na Święta szukać tradycyjnej, dobrej, polskiej żywności, mieć czas na celebrowanie życia, bycie ze sobą, zwracać uwagę na to co kupują, wybierać polską, dobrą żywność, produkowaną w Polsce, ufać polskim produktom rolno - spożywczym z uwagi na ich wysoką i stabilną jakość. Dzięki wspólnym działaniom osiągnęliśmy lepszy efekty promocji. Bez wahania można przyznać, że cele kampanii zostały osiągnięte.
Działania kampanii były prowadzone w internecie w okresie przedświątecznym. Kampania skierowana była do polskich konsumentów, aby zachęcić ich do kupowania wysokiej jakości polskich produktów. Działania są realizowane przez wybraną agencję PR.
Zadanie finansowane jest ze środków wszystkich dziewięciu funduszy promocji. Wykonawcą było Konsorcjum w składzie: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, jako Lider Konsorcjum, Konsorcjanci: Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych oraz Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej.
Kampania zapoczątkowała cykl działań MRiRW oraz ARR w zakresie promocji polskich produktów spożywczych wysokiej jakości, które są realizowane pod hasłem „Polska smakuje”.
FILM PROMOCYJNY KAMPANII: https://www.youtube.com/watch?v=d60Ny1-55zc
Artykuły związane z kampanią ↓
http://www.grupyogrodnicze.pl/aktualnosci/spotkania/kampania-promocyjna-polska-smakuje-kazdego-dnia/
http://www.grupyogrodnicze.pl/aktualnosci/inne/kampania-promocyjne-polska-smakuje/